Warsztaty

Jak wykorzystać monitoring internetu do szukania pracy, pracodawcy czy nowych możliwości

Brak wolnych miejsc. Zapraszamy do udziału w pozostałych warsztatach!

Poruszane zagadnienia:
Marka w sieci jest obecna, również pracodawcy
Czym są insighty, przykłady
Angażowanie internetu do poszukiwania pracy – jak najlepiej, najskuteczniej?
Real time marketing. Czym jest i dlaczego ma największy potencjał? Jak go mierzyć?
Ambasadorzy marki-firm to nie tylko blogerzy/vlogerzy - analiza działań z influencerami
Jak my to robimy? Przykłady niestandardowych działań Brand24 oraz wnioski
Jak to robią najwięksi? Jak to robią najlepsi?

Prowadzący: Mikołaj Winkiel.

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inboud Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, wielokrotnie wykładał na SWPS, UW czy innych uczelniach. Od 2016 roku prowadzi warsztaty na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Liczba uczestników: 14 osób.

Godzina: 11:45-13:15

Sala multimedialna nr 3

Adres: Brak miejsc
×
×

Log in